top of page

3. Ποιήματα- Κική Δημουλά


Μ' αρέσει η Κική Δημουλά. Δεν είναι η αγαπημένη μου ποιήτρια, αλλά όταν βρίσκω ένα ποίημα ή ένα βιβλίο της πάντα αφιερώνω χρόνο για να το διαβάσω. Σε κάποια αγορά μου αυτές τις μέρες της καραντίνας αποφάσισα να αγοράσω κάποιες ποιητικές συλλογές της. Δυστυχώς, σε συγγραφείς του βελινεκους της Κικης Δημουλα έχουν σταματήσει να κυκλοφορούν μεμονωμένα οι περισσότερες ποιητικές συλλογές.

Ο μόνος τρόπος για να τις αποκτήσεις είναι να αγοράσεις ένα βιβλίο όπως αυτό που πήρα εγώ στο οποίο είναι συγκεντρωμένες όλες.

Το ίδιο ανακάλυψα ότι συμβαίνει και με τα ποιήματα της Κατερίνας Γώγου.

Δεν λέω ότι είναι κακό. Είναι κάπως βολικό να μπορείς να έχεις όλα τα ποιήματα συγκεντρωμένα.

Όμως εγώ προτιμώ τις ξεχωριστές ποιητικές συλλογές.

Η συγκεκριμένη έκδοση σέβεται τον αναγνώστη που θέλει να διαβάσει ξεχωριστά την κάθε ποιητική συλλογή με αποτέλεσμα οι 486 σελίδες του να μην είναι καθόλου κουραστικές.

Για να μην σας κουράζω άλλο, τα ποιήματα της Κικης Δημουλα είναι ένα βιβλίο που πρέπει να βρίσκεται στη βιβλιοθήκη όσων αγαπούν την ποίηση.


Στο συγκεκριμένο βιβλίο μπορείς να βρεις τις παρακάτω ποιητικές συλλογές:

Έρεβος (1956)

Ερήμην (1958)

Επί τα ίχνη (1963)

Το λίγο του κόσμου (1971)

Το τελευταίο σώμα μου (1981)

Χαίρε Ποτε (1988)

Η εφηβεία της λήθης (1994)

115 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page