top of page

47. Vincent- Barbara Stok


Ό,τι πιο «εσθέτικ» έχω δει φέτος (σε βιβλίο) μόλις μπήκε στο δεύτερο ράφι της βιβλιοθήκης μου. Από την στιγμή που παρέλαβα το βιβλίο “Vincent” σε κείμενα και εικονογράφηση της Barbara Stok ανυπομονούσα να το διαβάσω. Το πανέμορφο εξώφυλλο του μου φώναζε όλο το Σαββατοκύριακο να το ανοίξω, οπότε Κυριακή βράδυ πήρα τη μεγάλη απόφαση.


Η ιστορία αφορά τη ζωή του Βίνσεντ όπως την έχουμε διαβάσει και δει. Αυτή τη φορά, όμως, παρουσιάζεται με τον πιο ευφάνταστο τρόπο- σε κόμικ. Οι χαρακτήρες και τα τοπία είναι υπέροχα σχεδιασμένα με τα χρώματα και τις λεπτομέρειες που τους ταιριάζουν.


Αυτό που μου άρεσε περισσότερο στο βιβλίο είναι ότι υπάρχουν μικρές «πινελιές» στις εκφράσεις των προσώπων που σε κάνουν να γελάς και σε βάζουν στο γενικότερο κλίμα της ιστορίας. Οι ατάκες των χαρακτήρων ταιριάζουν στο κόμικ, ενώ παράλληλα παραμένουν πιστές στα πραγματικά γεγονότα. Υπάρχουν σελίδες ολόκληρες δίχως καμία λέξη, μόνο με εικόνες, οι οποίες όχι μόνο δεν σε περιορίζουν να καταλάβεις την πλοκή, αλλά σε βοηθούν στην σκιαγράφηση της προσωπικότητας του Vincent.


Με την πρώτη κιόλας ανάγνωση φαίνεται πόσο καλογραμμένο και προσεγμένο είναι το συγκεκριμένο βιβλίο. Έχω κι άλλα βιβλία για τον Vincent van Gogh στη βιβλιοθήκη μου, αλλά κανένα σαν κι αυτό.

Το βιβλίο κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Αιώρα.

176 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page