top of page

5. γάλα και μέλι- Rupi Kaur


Το Goodreads μου υπενθυμίζει ότι πρέπει να διαβάζω 8 βιβλία τον μήνα για να φτάσω τον στόχο μου και εγώ καταλήγω να διαβάζω το "γάλα και μέλι" δύο φορές αυτή την εβδομάδα. Μία για να καταλάβω τι είναι και μία για να βρω τα αγαπημένα μου σημεία.


Είναι πολύ γνωστό βιβλίο.

Έχει πανέμορφο εξώφυλλο και αισθητική που μου ταιριάζει. Το έχω ξαναπεί. Ένα προσεγμένο εξώφυλλο σου προκαλεί την καλύτερη διάθεση για να ξεκινήσεις/διαλέξεις ένα βιβλίο.


Το λοιπόν.

Το βιβλίο αποτελείται από τέσσερις ενότητες: Το τραύμα, Η αγάπη, Η συντριβή, Η ίαση. Ουσιαστικά, αναφέρεται στα τέσσερα στάδια που μπορεί να έχει μια σχέση. Δεν σας κρύβω ότι στην πρώτη ενότητα, στο τραύμα, ένιωθα κάπως άβολα. Δεν μου άρεσε τόσο πολύ. Ίσως γιατί δεν είμαι φαν των ερωτικών βιβλίων. Ωστόσο, οι επόμενες ενότητες με έκαναν να αλλάξω γνώμη. Η ιστορία , γιατί για ιστορία πρόκειται, βελτιώνεται όσο παίρνουν οι σελίδες του βιβλίου.


Κατέληξα να βάζω παντού σελιδοδείκτες και να υπογραμμίζω σχεδόν όλους τους στίχους της τρίτης και της τέταρτης ενότητας.

Η ομορφιά του βιβλίου και η απήχηση που έχει οφείλεται σε τρία χαρακτηριστικά: Συναίσθημα, βιώματα και ειλικρίνεια.

234 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page