top of page

56. Ντίνος Χριστιανόπουλος- Μικρά Ποιήματα


Στην ερώτηση "Υπάρχει κάποιος που διαβάζει ποίηση και δεν ξέρει τον Ντίνο Χριστιανόπουλο;" η απάντηση είναι σίγουρα όχι. Στη βιβλιοθήκη μου έχω δύο δικά του βιβλία : την Κάτω Βόλτα και τα Μικρά Ποιήματα. Το πρώτο δεν το έχω διαβάσει ακόμα, το δεύτερο το ολοκλήρωσα πριν από λίγες μέρες.


Μάλιστα, λίγες μέρες μετά τον θάνατο του περνούσα έξω από ένα γνωστό βιβλιοπωλείο στη Θεσσαλονίκη και η βιτρίνα ήταν γεμάτη με βιβλία του Ντίνου Χριστιανόπουλου. Τότε, αγόρασα αυτό το βιβλίο.


Μ’ αρέσει πολύ ο Ντίνος Χριστιανόπουλος, ήταν ο ποιητής που με έκανε να αγαπήσω την ποίηση. Όταν μπήκα στο βιβλιοπωλείο και είδα όλα τα βιβλία που είχε γράψει μπροστά μου δεν ήξερα ποιο να διαλέξω. Διαβάζοντας την συγκεκριμένη ποιητική συλλογή, κατάλαβα πως έκανα σωστή επιλογή.


Τα αγαπημένα μου ποιήματα είναι:

Μπατιρημένο κουρείο

Σάββατο βράδυ

Χωρίς δουλειά

Μπατιρημένο κορμί

Σάββατο βράδυ

Χωρίς έρωτα


Δε μπόρεσα

Να σ΄αντικαταστήσω

Με κανέναν

Όχι γιατί ήσουν αναντικατάστατος

Απλώς γιατί από έρωτα σε έρωτα

Πάντα μεσολαβεί λίγο κενό

236 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page