top of page

60. Συντμήσεις- Κωνσταντίνος Ι. Κορίδης


Χθες σκεφτόμουν πως δεν μπορώ να δανειστώ ένα βιβλίο. Δεν μπορώ να δω ένα βιβλίο στη βιβλιοθήκη μιας φίλης μου και να το κρατήσω στα χέρια μου μόνο για μια-δυο εβδομάδες. Θέλω το κάθε βιβλίο που διαβάζω να έχει τη θέση του στη βιβλιοθήκη μου, να υπογραμμίζω ό,τι μου αρέσει και γενικά να είναι δικό μου.

Το βιβλίο του Κωνσταντίνου Ι. Κορίδη είναι ένα από αυτά τα βιβλία που δεν θα άντεχα να μην είναι δικά μου. Υπογράμμισα στίχους, τσάκισα σελίδες (μη με κρίνετε για αυτό ♥️) και το τοποθέτησα στο κομοδίνο μου.


Με λιτό και απλό τρόπο ο Κορίδης εκφράζει τα συναισθήματα και τις ανησυχίες του. Πολλά από τα ποιήματα του μοιάζουν με αποφθέγματα και το αγαπημένο μου είναι σίγουρα το παρακάτω:


"Τα αγαπημένα μου λάθη

είναι τα επαναλαμβανόμενα.

Επιβεβαιώνουν την ύπαρξή μου."

49 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page